Af hjertet tak til De Danske Hospitalsklovne
Så blev det jul igen og den bringer med sig en hjertens tak og julehilsen
Har du en betydelig og varig nedsat funktionsevne, fysisk eller psykisk, som gør, at du har fået bevilget en BPA-ordning (Borgerstyret Personlig Assistance – BPA) efter servicelovens §95?
Kunne du i den forbindelse tænke dig mindre papirarbejde?
Så lad os fungere som arbejdsgiver med fokus på det administrative, hvor du stadig er den øverste chef.
I praksis betyder det, at vi fremover vil stå for at lave ansættelseskontrakter, udbetale løn til dine hjælpere, lave timeregnskab til kommunen og meget mere.
Du vil stadig være den daglige leder i dit hjem og fungere som arbejdsleder og den der fordeler arbejdsopgaver. Det betyder, at du stadig er arbejdsgiver for hjælperne og bestemmer hvilke hjælpere, du vil have ansat i dit team, og hvad dine hjælpere skal lave, når de er hos dig.
Det er gratis for dig at vælge denne løsning, og du vil spare alt det ekstra tidskrævende arbejde, som det indebærer at have en BPA-ordning, regler og bureaukrati står vi for.
Herunder kan du se nogle eksempler på, hvordan arbejdsfordelingen kunne være mellem dig som arbejdsleder og os som arbejdsgiver:
Vi har derudover et online vagtplansystem, som er til rådighed for alle til at holde styr på vagtplanen og ferie/sygdom.
Privat pleje er en tillidssag. Vi leverer privat pleje, hvor vi har hjertet med og alt foregår på brugerens præmisser.
Vi har bred erfaring i at passe og pleje mange forskellige patienttyper og sygdomsforløb, hvor vi leverer personlig hjælp fra 6 til 24 timer i døgnet - både til børn og voksne.
Spar tid og slip for en masse besværligt papirarbejde ved at lade os styre din BPA ordning. Det er ganske gratis.
Hvis du gerne vil have BPA Service til at være arbejdsgiver for din BPA ordning, eller ønsker at skifte til os fra din nuværende leverandør, så kontakt os på telefon 88 44 12 44.
Så hjælper vi dig videre i processen.
Vi klarer al kommunikation med kommunen og dit eventuelle nuværende firma for at sørge for flytningen.
Har du allerede en kørende BPA-ordning, så vil vi naturligvis også sørge for, at dine nuværende og dygtige hjælpere også bliver overflyttet, så du ikke kommer til at mærke nogle ændringer i din hverdag, udover de fordele vi tilbyder dig.
For at høre mere om dine muligheder og fordele, så kommer vi meget gerne ud til dig og gennemgår mulighederne med dig.
Så sidder du med en BPA-ordning, eller er du pårørende til en med en BPA-ordning, så kontakt os endelig for et uforpligtende møde. Så vi kan fortælle mere om, hvad vi kan hjælpe dig med.
Kvalitet og service er i højsædet, og vores hovedfokus er at hjælpe dig med at sammensætte en hjælpeordning, der opfylder alle dine ønsker og behov.
Du vil få én fast konsulent tilknyttet, som vil hjælpe dig og dit hjælperteam med oplæring, rådgivning og støtte af din arbejdslederrolle.
Din konsulent kommer forbi mindst én gang om måneden, hvis du ønsker det, og er ellers i løbende dialog med dig.
Socialtilsynet Nord har d. 20 maj 2020 endnu engang godkendt BPA Service til at varetage arbejdsgiverrollen inden for BPA-ordninger. Godkendelsen betyder at vi kan fortsætte med at være din foretrukne leverandør og varetage netop din BPA-ordning.
Godkendelsen gælder resten af 2020 samt i 2021.
Selvom vi fysisk ligger i Brønderslev i Nordjylland, så varetager vi BPA-ordninger i hele landet.
Læs mere på Socialtilsynet Nords hjemmeside.
Så blev det jul igen og den bringer med sig en hjertens tak og julehilsen
Så blev det jul igen og den bringer med sig en hjertens tak og julehilsen
NK Care er ved at starte et botilbud op, hvor vi skal have en ung mand boende sammen med sit personale.